Díjcsomag-módosítás mobil ügyfeleinknek

Ha szolgáltatásaidra csoportosan vállaltál hűséget, és érvényesítetted a készülékkedvezményt is, akkor más díjcsomag-váltási szabályok és lehetőségek lehetnek érvényesek. Ezekről érdeklődj üzleteinkben vagy hívd a 1414-et.

Részletek

Hűséget vállalhatsz egy vagy több mobil és otthoni szolgáltatásra (hűségcsoportba vonva) és azok költési szintjére. A költési szint a választott díjcsomagok együttes havidíjának összege (kedvezmények nélkül). Költési szinteden belül hűségidő alatt is változtathatod a díjcsomagodat, havonta egyszer díjmentesen. Ha a vállalt költési szinted alá váltasz, kötbért kell fizetned.

  • Díjcsomagváltás egy naptári hónapban (számlázási időszakban) egy alkalommal végezhető díjmentesen.
  • Új előfizetés esetén az első számla elkészülte után válthatsz díjcsomagot.
  • A percdíjak és a szolgáltatások a módosítást követő néhány percen belül az új díjcsomag szerint számlázódnak.
  • A havi díj részarányosan, a váltást követő naptól számlázódik.

30 napon túli lejárt tartozás esetén nem válthatsz a jelenleginél magasabb havi díjas csomagba.

Fontos! Ha díjcsomagot szeretnél váltani, előzetesen tájékozódj arról, hogy előfizetésed hűségben van-e. Ezt egyszerűen megteheted: lépj be a Telekom fiókodba, és az előfizetéseid áttekintésénél láthatod, mely előfizetésedhez van hűséged és az mikor jár le.

Módosítsd díjmentesen online

Kezeld előfizetéseidet egyben a Telekom fiókoddal.

Ha még nem Domino Fix díjcsomagban vagy, könnyedén átválthatsz rá, díjmentesen az önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkon keresztül:

  • a 1777-es szám felhívásával: a "Díjcsomagok, szolgáltatások" menüpontban, vagy
  • a *111# kód bebillentyűzésével, majd a hívásindító gomb megnyomásával elérhető önkiszolgálón keresztül: a "Díjcsomagok, szolgáltatások" menüpontban.
  • Díjcsomagváltás egy naptári hónapban (számlázási időszakban) egy alkalommal végezhető díjmentesen.
  • Új előfizetés esetén az első számla elkészülte után válthatsz díjcsomagot.
  • A percdíjak és a szolgáltatások a módosítást követő néhány percen belül az új díjcsomag szerint számlázódnak.
  • A havi díj részarányosan, a váltást követő naptól számlázódik.

30 napon túli lejárt tartozás esetén nem válthatsz a jelenleginél magasabb havi díjas csomagba.

Fontos! Ha díjcsomagot szeretnél váltani, előzetesen tájékozódj arról, hogy előfizetésed hűségben van-e. Ezt egyszerűen megteheted: lépj be a Telekom fiókodba, és az előfizetéseid áttekintésénél láthatod, mely előfizetésedhez van hűséged és az mikor jár le.

Módosítsd díjmentesen online

Kezeld előfizetéseidet egyben a Telekom fiókoddal.

Az alábbi elérhetőségeinken, a díjszabásban meghatározott díj ellenében módosíthatod:

E-mailben

E-mailben

Írj nekünk
Ügyfélszolgálatunkon

Telefonos ügyfélszolgálatunkon

Részletek
Üzleteinkben

A Telekom saját vagy partner üzleteiben

Üzletkereső

Amennyiben a telefonos önkiszolgáló ügyfélszolgálaton váltasz tarifát, a sikeres módosításról SMS-ben tájékoztatunk.

Telekom alkalmazás

Töltsd le a Telekom mobilalkalmazást!

Legyen mindig veled a saját, személyre szabott ügyfélszolgálatod, válassz neked szóló ajánlataink közül!